Dé oplossing voor

Het Spoorwegmuseum

Samen met Piersma.com en Denit heeft IT4web gezorgd dat het Spoorwegmuseum volledig in de cloud werkt, met een ticketshop in eigen beheer en koppelingen met de CRM-partner van het museum.

Op het juiste spoor

Het Spoorwegmuseum brengt je terug in de tijd. Om dat te kunnen doen is IT heel belangrijk.

De trein maakte je wereld groter, net zoals IT dat nu doet.

Samen met Piersma.com en Denit heeft IT4web voor het Spoorwegmuseum een grote transitie mogelijk gemaakt. De IT-infrastructuur in het museum is volledig vernieuwd: er zijn nieuwe werkplekken geplaatst, het Spoorwegmuseum werkt volledig vanuit hun private Cloud, er is een datawarehouse gebouwd en de tickeshop is nu volledig in eigen beheer.

Zo blijft het Spoorwegmuseum een tijdloze plek, voorbereid op de toekomst.

Ticketsysteem

IT4web heeft het online ticketsysteem volledig vernieuwd. Zo is het museum niet langer afhankelijk van een derde partij, maar heeft het zelf alle controle.

Het Spoorwegmuseum kan nu zelf de ticketshop inrichten, evenementen toevoegen, acties beheren en de look en feel aanpassen.

Alle data wordt opgeslagen in het datawarehouse en gekoppeld aan CRM-partners en het kassasysteem.

Klanten krijgen zowel voor als na hun bezoek automatisch een e-mail, om zo de ervaring van een bezoek aan het museum te optimaliseren.

Private cloud

De volledige IT-omgeving is gemigreerd naar een private Cloud. Daarmee is niet alleen een hogere beschikbaarheid gerealiseerd, maar was het museum direct in staat om medewerkers te laten thuiswerken toen de Corona-crisis uitbrak.

De Cloudomgeving groeit mee met de behoefte van het museum, bij een project kunnen snel resources worden toegevoegd en later weer worden afgeschaald.

Zo blijven hoge eenmalige investeringen achterwege en kan het museum blijven groeien.

Het CRM-systeem

Het Spoorwegmuseum maakt gebruik van verschillende CRM-diensten. IT4web heeft gezorgd voor maatwerk koppelingen en de inzet van een datawarehouse. Daardoor komt alle rapportage van 1 plek en kan er data worden uitgewisseld met het CRM- en Kassasysteem.

Monitoring & Onderhoud

Het is belangrijk dat uw IT-services goed blijven functioneren. Om te zorgen dat alle onderdelen betrouwbaar blijven voeren we pro-actief onderhoud uit aan alle aspecten van de omgeving. We houden alle systemen goed in de gaten, we voeren geautomatiseerde tests uit en we kunnen direct ingrijpen, nog voor de gebruiker een probleem ervaart.

Meer oplossingen

Samen met onze klanten weten we de beste, op maat gemaakte oplossingen te realiseren.